Click Me

niedziela, 20 stycznia 2013

Śnieżnie

Jak na zimę przystało w końcu sypnęło śniegiem ... taka właśnie powinna być ZIMA :-) śnieżna i mroźna a nie takie chlapy i niezdecydowana temperatura ....

Z innej beczki to to, że dzieciaki nie bardzo mogą skorzystać z uroków śnieżnej zimy, gdyż znów walczymy z jakąś infekcją kataralną ... normalnie ręce opadają.

Sobota, dzień porządków ... ale zeszły one na drugi plan, gdyż trzeba było odśnieżyć podwórko ;-) Mąż w pracy, więc ja za łopatę ;-) a łopata FAAAAJNA :-) kupiona w Biedronce za rozsądne pieniądze, sprawdza się świetnie :-) gładko idzie nie to co taką zwykła ;-)


Mama odśnieża a Gabi co ????
Dorwała się do płynu do mycia okien i ... zaczęła myć okna ....dobrze, że Norbert spał ;-)

I ta jej minka ;-)

poznajecie tą postać w odbiciu ?? :-))))

Wieczorem Tata dokończył odśnieżanie :-) i usypał solidną górkę ;-)


Mróz solidny -10 więc z bałwana nici .... ale za to jeszcze przed wieczornym odśnieżaniem zakopałam się samochodem przy własnym wjeździe ;-) TYYYYLE ŚNIEGU :-)


Lubicie śnieg ??? Jeździcie na sanki ???

Tu parę zdjęć z poprzednich śniegowych dni, kiedy jeszcze dzieciaki tak nie chorowały.


 Pomocnicy pierwsza klasa :-)


Wyprawa po zakupy

Nie ma to jak młodszy Brat :-) 


Aniołki :-))))))))) uwielbiam robić Aniołki na śniegu a Wy ???

Trochę dziwnie się ludzie patrzyli jak pokazywałam dzieciakom jak się je robi ;-)
Matka tarzająca się w śniegu a dwa szkraby patrzą na nią z zaciekawieniem - niestety nie miał kto mi zdjęcia zrobić. Za to Gabi teraz jak tylko widzi śnieg to chce robić Aniołki :-)

23 komentarze:

  1. Aniołki na śniegu to jedna z lepszych zabaw zimowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio odśnieżałam, bo mąż był chory, a mnie energia rozpierała, więc wieczorem jak Igi już spał poszłam odśnieżać. U nas się mówiło orzełki na śniegu. Super zabawa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak słyszałam też o orzełkach :D
      Nie ma to jak żona która poradzi sobie w każdej sytuacji ;-)

      Usuń
  3. mamy taką samą łopatę :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Nam też może uda się dziś wybrać na spacerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie robiliśmy wspólnie aniołków na śniegu, ale u nas brzydki ten śnieg, nieświeży, zleżały i brudny :(
    ale mają dzieciaki frajdę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki na śniegu i sanki przecudne;p

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas do niedawna mówiło się orzełek na śniegu, ale gdy pierwszy raz zrobiłam Synkowi i stwierdził, że to aniołek, to teraz robimy same anioły:) To znaczy my z mężem robimy, a nasza dziecina stoi i patrzy jak na wariatów....

    OdpowiedzUsuń
  8. ja śnieg polubiłam, od kiedy jest Ewka. pewnie jak byłam mała, to lubiłam, ale potem na długie lata o tym zapomniałam, bo kojarzył mi się przede wszystkim z problemami z dostaniem się od punktu A do punktu B... :/ teraz lubię, bo jej radość z niego i mnogość śniegowych pomysłów to po prostu sama radość dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka dla Twoich smyków, a śnieg uwielbiam i Szymus też tylko ostatnio czasu brak na wygłupy na śniegu i mróz tęz nie zachęca. Fajną masz pomocnice okna umyje, odśnieży dla mnie Bomba :) pozdrawiamy Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. My kochamy śnieg i mamy nadzieję, że Nasza Ala też go pokocha. U nas całą noc tak delikatnie sypało i dzisiaj cudny dzień i dzieciaczki się cieszą na dworze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tak sypie że po mieście ciężko jeździć ....

      Usuń
  11. My też robimy aniołki i śniegu się nie boimy;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, a minka Gabi powala;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć dom z ogródkiem ale jak widzę taki podjazd do odśnieżenia to od razu mi się odechciewa i cieszę się z mojego małego mieszkanka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko taki mały minusik :-) więc życzę tego domu z pięknym ogrodem i małym podjazdem ??? ;-)

      Usuń
  14. Zapraszam do konkursu!!!

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=459707527415752&set=a.441110332608805.109979.178759825510525&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń