Click Me

środa, 2 stycznia 2013

Prezent dla dwulatka

Wielkimi krokami zbliżają się drugie urodziny Norbusia. Nie wiem kiedy to zleciało .... przecież dopiero co byłam w ciąży .... dopiero co trzymałam takie maleństwo na rękach :-)
2 lata .... SZOOOOOK!!

Nie wiem dlaczego zawsze łatwiej kupować mi prezenty dla dziewczynek ;-)

Ale spróbujmy ;-)

Oczywiście pozycja "ZEROWA" to książka :-) dobra książka to świetny prezent :-) 
Propozycji na rynku jest wiele :-)

1) Rowerek biegowy - to nasz HIT nr jeden. 
Gabi dostała biegówkę na 2 urodziny i to był bardzo trafiony zakup. Gdyby nie to, że w tym roku będziemy próbować przestawić ją na zwykły rower 2 kołowy z pedałami to pewnie kupilibyśmy drugą biegówkę dla Norba :-)



2) Hulajnoga - HIT nr dwa
Już zamówiona do nas jedzie. Norbert od jakichś 5 miesięcy podbiera Gabrysi hulajnogę teraz już sam pięknie śmiga dlatego druga jest niezastąpiona do "wyścigów". Oczywiście do hulajnogi nieodłącznym elementem jest kask! Bezpieczeństwo najważniejsze. Koniecznie 3 kołowa z czego dwa kółka z przodu. Przetestowane na dzieciakach - HIT ;-)



3) Klocki
Duplo, drewniane, plastikowe - dzieci je kochają.


Aż wstyd bo nie mamy w domu drewnianych ... od samego początku u nas króluje Duplo ;-) 

4) Puzzle 
Moje szkraby uwielbiają puzzle!! Dlatego ta pozycja jest obowiązkowa.
Norbert doskonale radzi sobie sam już 5-7 częściowymi puzzlami a i chętnie z Gabi układa jej mniejsze i bardziej skomplikowane puzzle. Tu na uwagę zasługuje seria CZUCZU pisałam o nich  TUTAJ- dalej są HITEM  ( me źródła donoszą, że nasza kolekcja się powiększy ) czy TREFL.





5) Sterowane autko
wierzcie czy nie ale taki maluch jak tylko mu pokażesz szybko nabiera wprawy przy prowadzeniu takich pojazdów a i Tata się pobawi ;-)



6) Duża ciężarówka 
Jakiś czas temu zachwyciła mnie pewna ciężarówka Gigant Wadera idealna do zabaw na podwórku. Można przewieźć wszystko co się ma pod ręką a nawet siostrę?? Ogólnie jestem pełna podziwu dla wytrzymałości zabawek tej firmy :-) mamy mniejszy model i jakiś czas temu służył dzieciakom jako jeździk :-)

źródło internet WADER ciężarówka Gigant z przyczepką
Poniższy zestaw też jest ciekawy ale mniej praktyczny ;-)

źródło: internet littel tikies

źródło internet

HASBRO Tonka Wywrotka Przewrotka Chuck - bardzo fajna propozycja jednak cena dość wysoka.

 Ogólnie miałam chrapkę na takie cudo, które moje dzieciaki uwielbiają :-) ale wiadomo ... kaaaasaaa ....


albo Zygzak ;-) gdy Norb jest w klubie Zygi należy do Niego ;-)



7) Zestaw lekarski - to bardzo ciekawa propozycja, która może nam pomóc w oswojeniu się z lekarzem :-) Ten zestaw kupiliśmy Gabi i dalej jest w użyciu :-) Fajne są zestawy z walizkami gdzie można schować wszystkie akcesoria :-)

źródło:smyk.com



8) Zestaw narzędzi. Bardzo ciekawa propozycja zwłaszcza, że Norbert jak tylko ma okazję to dobiera się do skrzynki narzędziowej Taty ;-) Jednak mam obawy przed okładaniem Młotkiem czy śrubokrętem Gabi przez Norba .... niestety Norb ma czasami dziwne pomysły ;-) Przemyślimy to za rok ;-)

źródło: internet

Heros Zestaw Narzędzi Mechanika W Skrzynce


9) Kuchnia 
Kto powiedział, że kuchnia nie jest dla chłopaków ??? To błąd!! Norbert uwielbia kombinować z talerzykami, kuchenką - przynosi Mamie kawę ;-), piecze pizzę, kurczaka :-)

Modeli w internecie jest wiele: małe, duże, plastikowe, drewniane :-)

źródło: domkidladzieci.info.pl
źródło: trendysmyk.pl



10) Tablica 
Fajna zabawa czy magnetyczna czy kredowa lub podwójna :-) 
My mamy zwykłą kredową, która w lecie jest mocowana na balkonie :-) sprawdza się świetnie :-) ale magnetyczna to dodatkowa pomoc przy kreatywnych zabawach :-)


źródło internet



11) Znikopis 
pojawił się u nas w domu w te Mikołajki świetnie się sprawdza i przy Norbie i przy Gabi.


12) Ciastolina - proste zestawy

Tylko jak ktoś ma dywany to trzeba uważać ;-) ale to świetna zabawa :-)


13) Duże MEMO 
nigdy nie jest za wcześnie by zacząć ćwiczyć pamięć - ja bardzo lubię gry MEMO
Gabi mnie ogrywa!!! Na razie mamy wersję z księżniczkami ale zastanawiam się nad taką większą wersją :-)

źródło: allegro

14) Instrumenty muzyczne tylko koniecznie trzeba zakupić zatyczki do uszu ;-)

ze swojej strony mogę polecić pianinko cymbałki :-) mają dołączone nutki w kolorach i można zagrać kilka dziecięcych piosenek :-)

coś standardowego co się sprawdza???


źródło: sklepakord.pl/
coś większego ??


15) Tor samochodowy / garaż
wszystko co jest związane z samochodami jest atrakcyjne dla 2latka :-)

źródło internet Garaż Wader





Gdybym tak siedziała i myślała pewnie znalazłoby się więcej propozycji ;-)
A jakie są Wasze hity na ten wiek ???
Jakie propozycje ???

52 komentarze:

  1. My waśnie obchodziłyśmy drugie urodzinki 2 dni temu i hitem jest znikopis właśnie,rowerek ale na 4 kółkach z pedałami i rączką dla rodzica do prowadzenia malucha,kuchnia(dostała na gwiazdkę),zestaw do karaoke(mikrofon na statywie z kulą świecącą i róznymi melodyjkami),konik na biegunach(ale to chyba bardziej dla dziewczynki)książeczki różnego rodzaju,książeczka-kolorowanka którą można malować milion razy.Raz pomalowaną wrzucamy do pralki lub pod kran z ciepłą wodą i mydło i można malować znowu.Tablicę też mieliśmy w planach ale oczywiście nie wszystko na raz:)Klocki mamy megabloks,na puzzle jeszcze za mała,znaczy nie interesują jej-spróbuję za kilka miesięcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego Najlepszego dla Was :-) Norb pojutrze kończy 2 latka :-))
      widzisz zapomniałam o tych zmywalnych książeczkach :-))))
      co do konia na biegunach to my mamy osiołka ale od pewnego czasu stoi i się kurzy był hitem na pierwsze urodziny ;-) Co do puzzli to w Norbie Gabi zaszczepiła pasję :-)

      Usuń
  2. Świetne pomysły na prezenty. Przed nami roczek i wszyscy zainteresowani dopytują,co kupić, chyba skorzystam z Twojego pomysłu i zrobię taką ściągawkę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie do stworzenia tej listy zainspirowała koleżanka pytając co kupić Norbowi ;-) Przed nami 3 imprezy urodzinowe hehehe :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. inwestycja na lata :D

      Usuń
    2. My mamy z ikea i suuuper sie sprawdza jedna strona na krede, druga na flamastry j jeszcze z Mocowaniem na duuuuuuza rolke papieru do rysowania :)))) rowerek biegowy tez chcielismy kupic, ale Amelka orzez cala zime by musiala czekac na jego uzycie, wiec czekamy na wiosne. Przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze Z telefonu ;)

      Usuń
  4. My też w styczniu obchodzimy 2 urodziny :) U nas hity podobne jak u Was - ostatnio króluje znikopis i oczywiście wszystko co z autami związane i traktory :)
    A my mamy w domu Zygzaka - kiedyś była taka akcja w Tesco, że zbierało się punkty za zakupy Pampersów i Bobovity i przy moich 2 maluchach udało nam się błyskawicznie uzbierać na Zygzaka - i non stop jest w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też królują samochody a jeszcze sam Zygzak nie robi wrażenia ;-) BRUM to BRUM ;-)

      Usuń
  5. Rowerek biegowy i hulajnoga to moje dwa typy!
    U nas 2 latka Mikusia bedziemy obchodzic w Maju i na 99% zdecydowani jestesmy na rowerek.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-))))))))))))

      rowerek to genialna decyzja tylko weźcie pod uwagę wagę rowerka by nie był za ciężki :-)

      Usuń
  6. Moja prawie dwulatka dostała od Mikołaja zestaw muzyczny ale niestety bez zatyczek ;)
    Nie wiadomo czemu ale także mam problem z wymiśleniem prezentów dla chłopców!?!
    U nas hitem jest jeszcze ten słoń do kolorowania i prania i kolorowania i prania.... http://dawno-dawnotemu.blogspot.de/2012/12/koniec-swiata.html?m=1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne te słonie :-))) muszę Gabi takiego kupić :-)))

      Dla dziewczynek jest więcej możliwości lalki, akcesoria ;-) tak samo z ciuchami :-))))

      Usuń
  7. jestem pewna ze moja -za miesiac dwulatka-najbardziej ucieszyłaby sie z tej duzej ciezarowki i z zestawu narzedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ta ciężarówka BARDZO BARDZO KUSI :D chodzi za mną :-)))))))))))))))

      Usuń
  8. Moja pierwsza myśl-rowerek biegowy ;P

    Adiemu kupiliśmy 3-poziomowy parking dla autek-strzał w 10:))
    A od Dziadków dostał taki stolik do majsterkowania-z Zygzakiem oczywiście;) prawie identyczny jak ten: http://www.toys.ie/Black--Decker-Power-Tool-Workbench-!123650-prd.aspx?qwSessionID=0cf43297-34b0-4031-8c70-cd51002c120a

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie propozycje są świetne :)
    Jednak myślę, że skoro prezent ma być dla Norba to wybrałabym coś bardzo męskiego. Wiadomo, że Gabi i tak nawet ciężarówką będzie się bawić, ale skoro nawet za Tobą chodzi to się nie zastanawiaj ;)

    U nas aut jest tyle, że nawet nie myślę o tym, aby na prezent kupić Tymkowi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie pomysły świetne! Ale wg mnie puzzle i tablica żądzą :)
    Przed nami teraz pierwsze urodziny Kini, to dopiero wyzwanie, bo niedawno dostała mnóstwo prezentów i ma pełen asortyment heheh:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takich sytuacjach cięzko znaleźć prezent :D

      Usuń
  11. my się przymierzamy do rowerka biegowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowerek biegowy to zdecydowanie mój nr 1 na dwa latka. Wiem, że to właśnie dostanie od nas Tymek za rok. A w lutym mały będzie miał roczek i nie wiem co sprawić szkrabowi. Może jakąś ciężarówkę właśnie, tylko nie tak wielką =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wader ma w swojej ofercie dużo samochodów i naprawdę są wytrzymałe!!

      Usuń
  13. zakochałam się w tej drewnianej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna jest prawda ????

      ja uwielbiam drewniane zabawki :-)) najbardziej co prawda domki dla lalek ;-) ale co tam :D

      Usuń
  14. oj tak kiedy to zleciało. Dopiero pamiętam jak razem wyczekiwałyśmy naszych chłopców. A tu już duże chłopaki :) Post dla mnie trafiony wprawdzie większość zabawek moge odhaczyć ale z kilku skorzystam. Nasz Bob też gotuje, mam wtedy wszystkie garnki wyciągnięte, furorę robi blacha do mufinek :) Rowerek biegowy mamy w planach na Dzień Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas zdecydowanie za szybko ucieka :-)))))))))))))))

      Usuń
  15. zgadzam się... z wszystkimi propozycjami :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama chętnie bym się pobawiła! ;)
    http://magiakobiecegoswiata.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak masz duzo miejsca to duże samochody sa super na podwórku iw domu potem u nas tylko na podwróku na wsi u babci wader jest fajny pod kazdym względem i pomysły twoje sa super u nas jest większoć po starszaku a i tak zawsze jest z czego wygrać na rynku i powiem ze mi łatwiej dla chłopca kupić jak dziewczynki peweni dlatego że jej nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy blog. Super się go czyta. Mam tylko jedną radę. Pamiętaj o higienie otoczenia. Małe szkraby mogą nie nie tolerować roztoczy. I żeby nie były alergikami później. Raz na jakiś czas można wyprać dywany i będzie problem z głowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja w tym roku wybrałam bardziej oryginalne prezenty - kupuję dzieciakom vouchery do Teatru Małego Widza w Warszawie - to jest bardzo fajne miejsce dla najmłodszych dzieci :) Mam nadzieję, że się im spodoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez stawiam na książkę i zabawki edukacyjne, już od najmłodszych lat. Od jakiegoś czasu kupuje tylko w matrasie. Mają wszystko w jednym miejscu, a oferta jest tak duża, że pomysłów nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki pojazd jeżdżący super sprawa :) Myślałam, że to raczej dla chłopca, ale moja 2 letnia córka ostatnio cały dzień jeździła takim samochodem naszego małego sąsiada :) Znalazłam fajny sklep babybaam.com i tam takie autka i chyba jej kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pojazdy sprawdzają się bez względu na płeć :-)

      Usuń
  22. najlepszy prezentami dla dzieci są takie, które jednoczesnie pełnią funkcję prezenty dla mamy. Wybierz coś, co zajmie Twoje dziecko na kilka godzin i masz dziecko z glowy na dlugi czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... nie mogę się nie zgodzić :-) zawsze jest szansa by zjeść ciepły obiad ;-)

      Usuń
  23. Wszystko tylko nie rowerki, nie ma chyba nic mniej kreatywnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dziecko nie ma rowerka to osobiście uważam to za dobry wybór. Jest to świetna forma spędzania aktywnie czasu. Taka biegówka to naprawdę fajna sprawa - sprawdziła się u nas i przy Gabi i przy Norbie.

      Usuń
  24. Rewelacyjne prezenty, nasz Franio może godzinę czasu zajmować się jedną układanką :) Teraz najbardziej lubi tani tani do muzyczki z Dubi, gdzie w każdej piosence śpiewają do niego po imieniu. Pokazuje na pada (bo puszczamy na mp3 przed playstation) żeby włączyć, bo ma ochotę potańczyć:) To samo z książeczkami, uwielbia i ciągle przynosi coś do czytania :) Ach, piękny czas, trzeba się nim napawać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam zawsze problem z zakupem prezentów. Seba jest bardzo aktywny, trudno mu usiedzieć na miejscu, więc puzzle, książeczki, czy gra go nie ucieszą. Szybko odejdą w zapomnienie. Zastanawiam się więc nad zakupem rowerka biegowego. Widziałam świetne w sklepie Mamissima: https://www.mamissima.pl/zabawki/jezdzimy_bujamy_pchamy.html nie wiem tylko, czy lepszy drewniany, czy metalowy - z hulajnogą 2 w 1?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis! Śledzę Twojego bloga już od wielu miesięcy i jestem wprost urzeczony jakością Twoich artykułów. Już nie mogę doczekać sie kolejnych Twoich tekstów. Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu tej strony i serdecznie pozdrawiam :)

    www

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wpis! I zdecydowanie bardzo pomocny! Zawsze największy problem mam z prezentami dla najstarszej córki i męża. Chociaż jemu w tym roku prezent zamówię chyba jako pierwszemu :) Znalazłam tutaj http://www.zegarkowy.pl/zestaw-zippo.html świetny zestaw Zippo, a on uwielbia takie gadżety :) Najmłodszy dostanie zestaw książeczek Pucio, no i własnie z córką mam problem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Autko to super sprawa dla takiego maluszka. Mniejsze modele można wykorzystać jako pretekst do rozmów o rożnych zawodach takich jak strażak, policjant i inne. Warto poczytać artykuł: https://www.alces.pl/samochody-zabawkowe-samochodziki-autka-resoraki-typy-samochodzikow-oraz-co-ciekawego-w-ofercie-sklepow/ i dowiedzieć się co jest obecnie na topie jeśli chodzi o samochodziki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście, że samochodziki to najlepsze, na co można postawić dla dwulatka. Chłopcy je uwielbiają! W każdej formie! Jednak to nie powinno być wszystko. Warto kupić dziecku i zabawkowy garaż, dzięki któremu zabawa autkami będzie jeszcze ciekawsza!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla ciekawskiego świata małego odkrywcy może pasować uroczy i edukacyjny króliczek z popularnej bajki Bing https://modino.pl/interaktywny-duzy-bing-chodzacy-przyjaciel-fisher-price-fhm76

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten prezent jest na pewno bardzo ciekawy. Chodź ja takich prezentów nigdy nie dostawałem.

    OdpowiedzUsuń
  32. U nas ostatnio doskonale sprawdził się quad na akumulator (koniecznie z pilotem). Świetna zabawa przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne pomysły, po prostu nie wiedziałem, co dać mojej siostrzenicy

    OdpowiedzUsuń