Click Me

czwartek, 26 czerwca 2014

5 Urodziny Gabi - przyjęcie w przedszkolu

Dziś dzień wyjątkowy ...
5 lat temu szykowałam się do największej roli w życiu ....
W drodze był mój cud ... moje spełnione marzenie ...
Urodziła się taka mała i bezbronna .... Gabrysia ... 56 cm szczęścia :-))
Teraz to już prawdziwa dama :-)) Nie wiem kiedy Ona tak urosła .... zdecydowanie czas biegnie za szybko!!

W przedszkolu odbył się bal :-) wielce wyczekiwany.

Wczoraj z tortem myślałam, że oszaleję gdyż przez barwnik biszkopt mi nie wyrósł .... i do 2 w nocy kombinowanie, rano kończenie i strach czy wystarczy czasu na zastygnięcie ;-)

Dzieciaki zjadły tort ze smakiem także UFFFF ;-)

Przyjęcie bardzo udane :-)


Każda księżniczka musi mieć cudowną koronę :-) 
Naszą uszyła Helly - dziewczyna ma prawdziwy talent do tworzenia prawdziwych cudów z materiału.

Czy marzenia się spełnią???? Innej opcji nie ma ;-) 


Czas prezentów


Paczka pełna plastycznych materiałów - to to co Gabrysia lubi najbardziej :-)) 



 Wielki dancing


To były tańce :-)) aż się mamie bateria w aparacie rozładowała .... ;-) 




Gabryniu Nasza kochana życzymy Ci uśmiechu na każdy dzień!!
Byś zawsze była taka promienna i roześmiana. 
Życzymy Ci wspaniałych wakacji pełnych nowych przygód.
Byś od września błyskawicznie odnalazła się na nowej szkolnej drodze :-) 
Rodzice i Super Brat :-) 

i jeszcze tort :-))

Biszkopt przełożony masą sernikową ala sernik na zimno z pokrojoną galaretką w środku.
Na wierzchu masa ze śmietany kremówki oraz opłatek na tort.





24 komentarze:

  1. sto lat :) torciki wyglądają na super pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego dla małej damy:) widać, że bal udany :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :-)) Gabi bardzo zadowolona :-))

      Usuń
  3. Piękny torcik. Wszystkiego najlepszego dla Gabrysi.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, jestem pod wielkim wrażeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż przy dzieciach człowiek cały czas zdobywa nowe umiejętności ;-)

      Usuń
  5. Cudnie Gabi wygląda, ależ ten czas leci, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamiętasz jakie to były małe bączki na naszym spotkaniu u Mieszków ??? maaaatko :D

      Usuń
    2. Trzeba to powtórzyć :-))))))

      Usuń
  6. Hej :) Pod jednym z moich postów pisałaś o wydarzeniu w Gali, gdzie będzie brafitterka... I już wiem, kto to będzie ;) Nie mogłam się oprzeć, żeby Ci tego nie napisać :)

    No i... świetny tort! Normalnie zapytałabym się, czy mogłabym liczyć na kawałek, ale jestem pewna, że już nic z niego nie zostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że tak myślałam ???? :)) Jak tylko do Ciebie wpadłam ;-) heheheh SUPER :-))))

      Cóż ... trochę zostało ale przy operacji podawania wystąpiła pewna nieścisłość.... pojemnik nie został zamknięty ... jak chwyciłam za ucho .... to dół wyleciał na podłogę :D a co za tym idzie ostatni , najpyszniejszy kawałek tortu ciapnął o podłogę - za niejedzących heheheh

      Usuń
  7. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Gabi! :-)
    SUPER TORT! A masz zdjęcie w środku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko właśnie nie mam ... gdzieś może na fotkach jak dzieci jedzą ;-)

      Usuń
  8. sto lat, sto lat, niech żyje żyje nam,
    tort wygląda bardzo ładnie, pewnie jest pyszny poprosze 3 kawałki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. solenizantka wygląda przepięknie!
    wspaniały torcik

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 lat dla Gabi. Tort wyszedł cudnie i pewnie tak samo smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia dla Małej Królewny!!!
    Tort wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń