Click Me

czwartek, 11 grudnia 2014

Kucyki w galeriach

Kiedy z początkiem tego roku usłyszałam o Kucykach w galeriach od razu napisałam z pytaniem czy w ogóle TAKA impreza jest planowana w Lublinie :-)) Kto nie lubi Pinkie Pie, Rarity, Rainbow Dash, Applejack, Twilight Sparkle  i reszty ekipy z Equestrii ??

Z czasem okazało się, że kucyki przyjadą do Lublina  :-))  padło na MIKOŁAJKOWY WEEKEND :-) ideał !!
Tylko niestety akurat ja w ten weekend od rana do 17stej tkwiłam na uczelni ;-)
Dlatego Szanowny Pan Tata miał pole do popisu ;-)
A spisał się na medal :-))

Sami zobaczcie jaki szał :-)) Były konkursy, piosenki, bajki, malowanie buziek i dużo śmiechu.
Widziałam tylko kawałek imprezy, gdy wpadłam w przerwie zajęć - spodziewałam się ciut większej pompy ;-) więcej kucyków ;-) Najważniejsze, że Gabi zadowolona :-)

Kucyki były tylko dwa Twilight oraz Pinkie a szkoda ;-) Gabi to wielka fanka KUCYKÓW :-)) z resztą nie tylko Ona ;-)





Jak się wszyscy ślicznie uśmiechają do Szanownego Pana Taty ?? :-))


13 komentarzy:

  1. Wow mojej Patrycji to by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeej, przegapiłam....:( a gdzie były te kucyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszły weekend były w Lublinie ale po galeriach jeżdżą cały ten rok wpisz sobie na FB Kucyki w galeriach ;-))

      Usuń
    2. Dzięki za info, choć mi też najbardziej pasował Lublin :( Ale już teraz będę miała oko na tego typu akcje:)

      Usuń
  3. Super sprawa! Myślę, że nawet mój 3-letni syn byłby zachwycony...:). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  4. Niejeden tata nie podjąłby się takiego wyzwania i nie wysiedziałby na takiej imprezie. ;) Brawa i podziw dla taty, bo jak widać zabawa przednia i wszyscy zadowoleni ze spotkania z kucykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej bardzo tutaj kratywnie i pozytywnie :) A propos… Coś kreatywnego, ale troche z innej beczki/ Natknełam się na stronkę http://www.bajkotwory.pl
    gdzie dzieciaki mogą tworzyć własne bajki i podkładać głosy. Co o tym sadzicie? Dla mnie bomba zamierzam wykupić pakiecik na prezent na święta dla mojego Michasia. Uważacie, ze takie zabawy komputerowe rozwijają kreatywność?? Prosze napiscie co sądzicie!

    Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy w okolicy mojej miejscowości będzie taka impreza, bo z chęcią zabrałabym na nią moja chrześnice ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że Gabi zadowolona :)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie dzieci uwielbiają koniki:) gorzej z rodzicami;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te kucyki.
    Fajna frajda dla dzieciaków.:)

    OdpowiedzUsuń