Click Me

niedziela, 20 sierpnia 2017

Wyprawka szkolna z Lewandowskim

Nie miałam czasu jeszcze napisać o wakacyjnych wojażach a tu już połowa sierpnia i dopadły nas tematy szkolne.

Czy tylko ja mam takie wrażenie, że te wakacje przemknęły jak burza ??
Dopiero było zakończenie roku .... a tu już trzeba myśleć o początku kolejnego roku szkolnego.

W tym roku wielkie wydarzenie, Norbert pożegnał przedszkole i idzie do zerówki ....
Lista wyprawkowa, którą dostaliśmy jeszcze w czerwcu na zebraniu z rodzicami jest dość długa. Wiadomo, że dzieciaki chcą zeszyty, teczki, pióra oraz oczywiście plecki z ulubionym bohaterami.

Norbert jako zapalony piłkarz postawił na swojego idola ;-)
Robert Lewandowski rządzi !!

Polowanie na zeszyty udane! Wiwat E.Leclerc w Lublinie!!


Taka wielka radość ;-) 


Kolorowe linie i niestety tylko niebieskie kratki. Będzie trzeba dokupić jeszcze kolorowe kratki. Niestety nigdzie nie znalazłam czystych zeszytów z Lewandowskim ale tu przyszły z pomocą zwierzaki ;-)

W zerówce plecak nie jest obowiązkowy, także na razie zostajemy przy naszym starym Star Wars, który dobrze się spisywał w przedszkolu.

Powiem Wam, że Norbert jest bardzo pozytywnie nastawiony i już się doczekać nie może kiedy zasiądzie w szkolnej ławce ;-) Plecak ma praktycznie spakowany i wisi sobie przy wyjściu. Zobaczymy jak to będzie we wrześniu ;-)

Jak tam u Was przygotowania ??


6 komentarzy:

  1. Zagorzały kibic i fan piłki nożnej koniecznie musi mieć takie zeszyty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Lewy musi być wszędzie...u nas to samo + Ronaldo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też tegoroczne wakacje mijają w zastraszającym tempie!!!!! Co do wyprawki, to moim szkolniakom pokupowałam w lipcu plecaki ( w sumie to jednemu, bo drugi ma dobry), piórniki a teraz w sierpniu posprawdzałam czego nam brakuje i też pokupowałam kilka zeszytów, książki i ćwiczenia do religii + okładki i tak chyba wszystko mamy. Tylko obuwie do szkoły i na zmianę jeszcze + jakieś spodnie, ale to już na bieżąco będę kupowała we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też szał piłkarski i oczywiście Lewandowski na wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to samo co roku, a takie akcesoria mogą majątek kosztowac. Czasami warto się internetem poratować by zniżyć koszty takiej wyprawki.

    OdpowiedzUsuń