Click Me

czwartek, 12 maja 2011

Szczepienie - wizyta kontrolna

Kolejne szczepienie mamy za sobą- jak zwykle Norb zniósł je dzielnie :-)
Dzielne to moje chłopisko :-)

w dodatku całkiem spore ;-)
waga 7200g
wzrost 63 cm
- mały strasznie wierzgał nóżkami więc jak to Pani powiedziała wymiar może być zaniżony ;-)

ale patrząc na siatki centylowe chłopców to wcale nie jest taki duży ...

Do tego mamy rozszerzyć dietę o soki i o kaszę a z początkiem czerwca wprowadzić zupki!!

Jestem w szoku bo z Gabi jakoś później rozszerzałam dietę. Ale co tu się dziwić - moja mama pokazywała mi moją książeczkę zdrowia gdzie było zalecenia podawania kilku kropelek soków już od 3 tygodnia życia :-)

niby najnowsze badania mówią ze właśnie w 5 miesiącu należy podać dziecku kaszkę gdyż gluten podany w tym okresie ma naturalnie ochronić dziecko przed rozwinięciem się celiakii. Choroba ta polega na tym że przez całe życie nie można jeść potraw zawierających gluten. Niestety i ja miałam problem z glutenem w młodości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz