Click Me

piątek, 4 kwietnia 2014

Wymianka Zającowa losowanie

Losowanie zakończone. 



Wydrukowałam dwie listy, po czym jedną pocięłam a następnie Gabi z Norbem rozlosowali osoby po kolej do każdej pozycji z listy pierwszej ;-)

Oto lista kto komu szykuje wielkanocna paczuszkę :-) mam nadzieję ze nic nie pokręciłam przy przepisywaniu ....


Karlita robi paczkę dla Anny BS blog : zonazadhd.blogspot.com

Karolina Sikorska robi paczkę dla Klaudii W blog www.dziecinna-rewolucja.blogspot.com

Hej Misiek robi paczkę dla Mamy SynAlka blog syn-alek.blogspot.com

Agnieszka  robi paczkę dla Karoliny Sikorskiej blog dziecinstwopannym.blogspot.com/

Klaudia W robi paczkę dla Karlity karlitka.blogspot.com

Mama Filipka robi paczkę Kamili Wawrzyńczak blog www.littlecolourbubble.blogspot.com

encepence robi paczkę dla Hej Misiek blog hejmisiek.blogspot.com

Matka M&M robi paczkę dla Agnieszki blog dzieciowo-nam.blogspot.com/

Ag Ryn-Blas  robi paczkę dla Madzik blog trochenas.blogspot.ie/

Kamila Wawrzyńczak robi paczkę dla Porady-mamy.pl blog www.porady-mamy.pl

Mama SynAlka robi paczkę dla encepence blog www.krowkatyldzia.blogspot.com

Czarodziejka robi paczkę dla Mamy Filipka blog www.mama-filipka.blogspot.com

Porady-mamy.pl robi paczkę dla Matki M&M  blog moje-szczescia-trzy.blogspot.com/

Gizanka robi paczkę dla Marty Duszyńskiej  blog tomitobi.pl

Ambiwalencja stosowana  robi paczkę dla Andzie www.dziennikmamy.blogspot.com

Madzik robi paczkę Ag Ryn-Blas blog www.ohantek.blogspot.com

Agnieszka Lesisz robi paczkę dla Ambiwalencji stosowanej z bloga chwileskradzione.blogspot.com/

Anna BS robi paczkę dla Friggii z bloga wikingowo.com

Marta Duszyńska robi paczkę dla Agnieszki Lesisz z bloga lesia-rekodzielo.blogspot.com

Andzie robi paczkę dla Czarodziejki z bloga wielki-swiat-malego-chlopca.blogspot.com/

Friggia robi paczkę dla Gizanki z bloga rodzinkazinnegoswiata.blogspot.com


Adresy pocztowe osób którym szykujecie paczkę wyślę Wam do poniedziałku :-)))
tak na spokojnie by nic nie pokręcić ;-)

Pora szykować paczuszki :-))

 Staramy się zapakować paczkę świątecznie ;-) by było miło i wyjątkowo. 

Paczki powinny zostać wysłane najpóźniej 14 kwietnia 2014 (poniedziałek), tak aby miały szansę dojść przed Wielkanocą!! Jak widzicie nie jest to jakoś dużo czasu, także miejmy nadzieję, że nie będzie poślizgów w wysyłce. Paczki prezentowe wysyłamy listem poleconym lub paczką (chyba że ktoś ma tanio kuriera). Wszelkie problemy i opóźnienia (oby takich było jak najmniej) zgłaszamy do mnie mailowo - wszak trzeba mieć rękę na pulsie :-).

Po otrzymaniu paczki pokazujemy ją na blogu :-). Bardzo proszę o przestrzeganie tego i w miarę szybkie pokazanie, tak żeby osobie, która robiła paczkę nie było przykro i żeby się nie stresowała tym czy jej prezent doszedł czy nie.

A co w paczkach?
  • Coś dzieciowego
  • Coś mamowego (lub tatowego)
  • Cuksy czy inne słodkości.

Ma to być prezent tak w okolicach 30 zł, raczej symboliczny. W końcu, każdy gifcik, a już niespodziankowy to w ogóle będzie cieszył :-). Proszę żeby to był upominek z którego można się cieszyć bez wyrzutów sumienia, że wysłało się za mało, za dużo itd.
Handmade - fajnie, choć nieobowiązkowo :-).


28 komentarzy:

  1. hahah no proszę na kogo trafiłam:D To się podwójnie postarać muszę;p

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzisz a mi się cos pokielbasilo :D że robie tej samej osobie ktora mi, a tu taka zamianka, wszystko rozumiem, poczytalam, w poniedzialek wysle, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com i na candy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to takie dzikie roszady :-))))) do candy się już dawno zgłosiłam :-) i podziwiałam obraz z pająkiem :D boski :-)))

      Usuń
  3. Do wszystkich wczoraj powinny dotrzeć adresy osób dla których szykuje się pczuszkę :-))
    udanej zabawy kochane !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się że się podoba i zapraszam do mnie znów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością wymianka wypali i do wszystkich trafią same cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł! Szkoda, że tak późno trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń