Click Me

sobota, 23 marca 2013

Mroźny spacer i cuda natury

Zdecydowanie jestem zwolenniczką ciepłych pór roku ....

Jednak takie dni jak dzisiaj ładują mi akumulatorki.

Bezchmurne niebo.... Słońce!!!!! TAK KOCHANE SŁONECZKO !!!!!!!

To nic, że w południe na termometrze było -9 stopni a temperatura odczuwalna była zdecydowanie jeszcze niższa .... było pięknie!!

Od razu plan był taki że idziemy na dwór. Śnieg Gabi nie przeszkadzał by wskoczyła na biegówkę.

Atrakcją dzisiejszego spaceru były sople!!!
Było ich wiele :-)
Słońce rozgrzewało dachy, śnieg się topił a mróz od razu ścinał ściekającą wodę!


Norbert niczym Harry Potter :-) z różdżką :-) (dana tylko do zdjęcia gdyż była zbyt ostra ;-) )


Zobaczcie jakie cuda tworzy natura :-)))











Gabi się wyszalała na całego.

Norbert się wyspał

Pan prezes :-)



*******************************
Przypominam o konkursie :-) 



24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przy takiej pogodzie natura wygląda zjawiskowo pięknie :-)

      Usuń
  2. Ach piękną mamy zimę tej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. CHCEMY WIOSNĘ, CHCEMY WIOSNĘ !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh taaak, piękne były dzisiaj sople. Tez podziwiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też temperatura na minusie.
    Dobrze,że chociaż słoneczko się w końcu pojawiło.
    Najważniejsze,że pociechy szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaaak słoneczko potrafi dodać energii :-) z nim nawet zima wiosną jest piękna :-))

      Usuń
  6. Jakie rumieńce u Gabi, widać, że musiała się dobrze bawić =)dla dzieci temperatura nie jest problemem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 bite godziny na dworze :-))) My to kochamy :-)

      Usuń
  7. Piękne te cuda natury, ale już mogły by stopnieć, i pojawić się nowe w postaci pączków na drzewach i krzewach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt hehhee ale zawsze trzeba szukać plusów ... mamy szansę na białe święta tylko nie te co potrzeba ;-)

      Usuń
  8. A ja jak byłam mała to namiętnie lizałam sople lodu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany...u Was najprawdziwsza zima, a ja tutaj narzekam na zerowa temperature.
    Gabi wniebowzieta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia śliczne, chociaż rzeczywiście zima mogłaby już odpuścić. u nas nawet nie jest tak źle, śniegu prawie nie ma, mróz taki sobie, od wczoraj słoneczko wyjrzało :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny jakie sople!! Ja chcę wiosnę!! Lubie zimę i te widoki ale mimo wszystko marzy mi się już ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda nie cuda, ja chcę WIOSNĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie, wcale się nie dziwię, że dla dzieci to atrakcja ! Uwielbiam takie spacery, potem tak cudownie się wchodzi do ciepłego domu na herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że nie ma takiej osoby która by nie czekała na wiosnę! :)
    śliczne dzieciaczki super zdjecia, widze że udany spacerek :))
    Pozdrawiam i u mnie new notka.
    Agata K. z fb:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie udało Ci się sfotografować te sopelki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sople to dar natury, który dzieciaki podziwiają z zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń