Click Me

poniedziałek, 4 marca 2013

Dłuższe dni

Dziś był dzień pełen słońca!!

Koooocham słońce!!

Teraz daje się odczuć, że wiosna się do nas nieśmiało skrada...

Dłuższe dni są bardziej odczuwalne...

Wychodzisz z pracy - jasno ....

Przyjeżdżasz z dzieciakami do domu - jasno!!!!!!!

Ba.....  można jeszcze wybrać się na spacer!!!!!!!!

Oczywiście rowery i hulajnogi poszły w ruch mimo iż miejscami zalega jeszcze śnieg :-)

 
Norbert ostro zaczyna śmigać na hulajnodze :-)





Mamo oczywiście, ze po śniegu da się jeździć :-)


 Rowerek biegowy - to jest to co dzieciaki lubią najbardziej :-)



Nasza górka zjazdowa dalej jeszcze istnieje i służy ;-) (wyobraźcie sobie jaka to była masa śniegu ;-) )


Wiosno przybywaj !!!!!
Jesteśmy gotowi!!


11 komentarzy:

  1. a u nas dziś sanki były a powiedz mi Norbert ile ma że na hulajnodze już próbuje ? bo ja się zastanawiałam nad moim a że nie mam takie hulajnogi to nie mam jak sprawdzić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Norbert dzisiaj skończył 2 lata i 2 miesiące :-) swoją hulajnogę dostał na 2 urodziny ;-) wcześniej próbował sił na hulajnodze Gabrysi :-)
      jeśli już polecam właśnie 3 kołową hulajnogę, dwa koła z przodu, są bardzo stabilne!! I koniecznie w lecie kask i ochraniacze!! niby dzieci małe ale szybko łapią jak się rozwija poważniejsze prędkości ;-)

      Usuń
  2. Czekałam na te dłuższe dni i nareszcie! Wracam do domu z pracy i nadal jest jasno! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo śnieg? :) u nas tylko słońce :) i rowerek biegowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no dzisiaj nie padało ale w piątek tak ;-)

      Usuń
  4. My rower i hulajnoge mamy jeszcze w piwnicy....
    W górach mimo ciepłego powietrza nadal zima....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mzże jak je wyciągniecie to wiosna przyjdzie :D

      Usuń
  5. Cudownie! Moje chłopaki jeszcze sezonu nie rozpoczęły, ale mam nadzieję że to już wkrótce. Musimy jeszcze kupić nowy rowerek z pedałami bo ten biegowy przejmuje młodszy.
    Hulajnoga czad - też muszę pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. brr u Was śnieg lezy?! ....fajnie sie bawicie:)) uwielbiam słoneczko:))

    OdpowiedzUsuń