Click Me

wtorek, 12 marca 2013

Skrzydlaci przyjaciele i karmnik z butelki

Zima wróciła ..... było tak pięknie, słonecznie .... ciepło .... ale wiosna jest kobietą i jest wredna ooooo - i tak, piszę to ja - też kobieta ;-)

Wiosno jak mogłaś!!!! Przyszłaś i poszłaś ....

Za to za oknem widać coraz więcej naszych skrzydlatych przyjaciół, co tak pięknie się rozśpiewali gdy słoneczko zagościło w poprzednim tygodniu :-)


Nasz karmnik cieszy się uznaniem :-) każdego dnia dosypujemy smakołyków :-)
Dzieciaki mają super zabawę :-) a kot ulubione miejsce na parapecie ;-)




Jak coś wypadnie to i tak się nie zmarnuje :-)
Dobrze odżywiony wróbelek :-) 

Jak widać karmnik mam dość specyficzny :-) ale sprawdza się doskonale ;-)



Zaglądajcie do nas bo już niedługo podgrzejemy atmosferę konkursem :-)

ps uwielbiam tego króliczka

15 komentarzy:

  1. Karmnik pierwsza klasa :) i królik rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-) i dlaczego ja dopiero widzę Ci na blogowisku ??? ;- )))

      Usuń
  2. ahahaha ten króliczek mnie rozwalił :D
    PS a wiosna się szlaja, bezczelna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem JAK ONA MOŻE!!!! no nie wiem :D

      królik rox :D

      Usuń
  3. Takie karmniki to super sprawa - robiłam taki z dziećmi w przedszkolu. Ptaszkom z sąsiedztwa sie podoba :) Króliczek cudny :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. kreatywność się liczy to fakt :-) trzeba uczyć dzieci od małego :-)

      Usuń
  5. No karmnik bomba :) Bardzo pomysłowy!!
    A króliczek szałowy - może tym tańcem wiosnę sprowadzi?

    OdpowiedzUsuń
  6. królik, ten dziki :) super. karmnik rewelacja, już nie mogę się doczekać, aż mój maluch podrośnie i też wróci w moim domu akcja dokarmianie ptaszków na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  7. pamietam ze na zpt tato zawsze robil mi karmniki bo mnie wtedy stukanie mlotkiem nie interesowalo ;) a tu prosze taki sprytny pomysl :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiałam ZPT :P ja to lubię tak dziergać ;-)

      Usuń