Click Me

piątek, 29 marca 2013

Zajączkowa wymiana 2013

Już po raz drugi brałam udział w wymiance zajączokowej u Agi :-)
Świetna zabawa a ile radości z przygotowywania paczek :-)
Nie wspominając radości przy otwieraniu swojej :-))))

W tym roku zostałam obdarowana przez Kurczakową a mój zajączek pokicał do Hexe

Mój króliczek bardzo ucieszył dzieciaki :-))) ale i mnie :-)))))

a oto ON


oraz filcowy kwiatuszek który od razu zdobi mojego benjaminka :-)


Od razu przyjemniej na parapecie :-))))
 ***

Mój zajączek także już dotarł. Bardzo się stresowałam bo Hexe ma dwóch synków a ja zawsze mam problem z prezentami dla chłopaków :-) W dodatku Oskar ma 7 lat także to już prawdziwy mężczyzna :))))



Paczuszka zakicana na pocztę przez młodszego króliczka :-)
Troszkę Pani się na poczcie zdziwiła na widok zielonej paczki ;-)



6 komentarzy:

  1. Fajne te zajączki =)
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt =*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne prezenty:)Wszystkiego dobrego na Święta Kochani!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardz, bardzo się cieszę :) Zdrowych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych Swiat dla Waszej Czworeczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. bańki mydlane, prawdziwie uniwersalny i wiosenny prezent.

    Bardzo fajna zielona paczka. Na pewno przyniesie dużo radości.

    OdpowiedzUsuń