Click Me

czwartek, 6 czerwca 2013

Mini Domino Safari - CZUCZU w podróży

Pamiętacie grę domino ??
Najczęściej białe kamyczki z czarnymi kropeczkami, które było trzeba dopasowywać do siebie??

Ja tą grę znam doskonale.
Nie raz grałam z rodzicami, dziadkami ... ba z braćmi grało się na kilka kompletów domino, gdzie na koniec wychodziły wielkie tasiemce kamyczków na całą podłogę :-)

W naszym domu nie mogło zabraknąć tej gry. Jakiś rok temu kupiłam domino razem z Puchatkową gazetą, niestety szybko się połamało ...gdyż tektura była bardzo cienka oraz szybko się rozwarstwiła.

Dzisiaj przedstawiam Wam DOMINO SAFARI 
z nowej serii CZUCZU w podróży. 



Uwielbiam CZUCZU testuję i polecam ich produkty z czystym sumieniem :-))

Kiedy wybieramy się w podróż z dzieckiem, pakujemy nie tylko ubranka na każdą pogodę, przekąski, apteczkę ale i ich ulubione zabawki. U nas są to często gry i puzzle. Niestety, czasami zapakować się z tymi wszystkimi pudełkami to wielkie wyzwanie. Dlatego, Czuczu przychodzi rodzicom z pomocą z nową serią CZUCZU w podróży.

Małe pudełeczka to ich wielka zaleta 9 x 10 cm  (bez zawieszki), zmieszczą się w małej kieszonce plecaka, w małym plecaczku dziecka czy w kieszonce :-) Możemy je zabrać w długą podróż, na wyjazd do babci czy np do poczekalni do lekarza ... wtedy czas szybciej nam upłynie.

Mini plecaczek Renifer Norba, mieści takie pudełeczko bez problemu :-)


Mini Domino Czuczu składa się z 28 kart (kamyków?? kafelków??) wykonanych z grubej tektury.
Patrząc co wyprawia z nimi Norb i jak często ich używa - donoszę, iż są bardzo wytrzymałe i przeszły test wytrzymałości przy 2,5 latku ;-)


Na kafelkach domino, jednej strony mamy obrazki zwierzątek, gdzie mamy przód i tył zwierzątka, trzeba je dopasować.



Ile w tym zabawy kiedy lew ma ogon krokodyla ;-)



Przy okazji maluch uczy się nazw zwierzątek, można od razu opowiadać o takich zwierzętach, co jedzą, gdzie mieszkają.

Nasza kocica, także była zainteresowana układaniem domino ;-)


Z drugiej strony kafelków, mamy kolorowe kropki - to wersja gry dla starszaków, gdzie można ćwiczyć umiejętności matematyczne, na kilka sposobów.




Czuczu jak zwykle zachwyca kolorami!! Oraz precyzją wykonania.

Norbert bardzo lubi to domino i często po nie sięga :-) tak samo jak Gabi ;-)
Kiedyś, Norb ciągnie mnie na dół, zaraz po wstaniu i mówi "Mamo chodź układać pupy". Nie bardzo wiedziałam o co mu chodzi ...
Dopiero jak zeszliśmy na dół i sięgnął po domino Czuczu wiedziałam o co kaman ;-)


Gra Mini Domino CZUCZU jest oznaczona znaczkiem +3
Norbert doskonale sobie z nią radzi mimo iż dopiero skończył 2,5 roku.

Czasami, bawi się sam i układa jak chce.
Czasami, siedzą razem z Gabi i wtedy Gabi Go kieruje, bije mu brawo kiedy znajdzie odpowiednią część. Czasami, siadamy wszyscy, razem by zagrać według prawdziwych zasad gry w Domino.

Budowanie domków ?? Czemu nie ;-) tylko to nie takie proste jak się wydaje ;-)



Już w ten weekend 7-9 czerwca 2013
w Krakowie 
odbędą się 3 Targi Książki dla Dzieci 

Gdybym mieszkała bliżej, sama bym się wybrała, gdyż uwielbiam takie targi!!



Tyle fantastycznych rzeczy można znaleźć dla dzieciaków. 
Na targach będzie także Czuczu :)) oczywiście świetna zniżka dla kupujących :-))


Jak znajdziecie CZUCZU ?? 
szukajcie po koszulkach :-))


też chcę TAKĄ ;-)

albo takie dwie :
jedna dla Gabi , druga dla Norba, żeby się dopasowywali jako DOMINO - noooo rewelacja :-))

29 komentarzy:

  1. pamiętam domino z dzieciństwa! pobawiłabym sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie!!! A te koszulki to rewelacja:) Już nie mogę się doczekać kiedy Ala będzie się takimi rzeczami bawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę :-)) ale dzieci uwielbiają takie gry tylko trzeba im je pokazać :-))

      Usuń
  3. Czekam aż Wojt podrośnie i mu będę Czuczu kupowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!! Bo mają fantastyczną kolorową ofertę i co najważniejsze dzieciaki z chęcią sięgają po Czuczu :-) czy to puzzle czy bazgrołki i te karty zmywalne !! super sprawa :-)) Ja Norbowi muszę kupić na najbliższą okazję te karty z pojazdami :-))

      Usuń
  4. mamy kilka Czuczu - wynalazków... no uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :-) i co?? prawda, że się sprawdzają???

      Usuń
  5. uwielbiałam grę w domuno :) mam gdzieś jeszcze, muszę poszukać w domu rodzinnym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja gdzieś mam swoje stare domino :D ale chyba dla dzieciaków to kolorowe jest bardziej atrakcyjne ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. owszem :-) i co najważniejsze dzieciaki często po niego sięgają :-)

      Usuń
  7. Czu Czu jest fajne ;)

    A koszulki świetne, chętnie bym w takiej pobiegała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ja też uwielbiam gry z serii CZUCZU, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i kolejna rzecz do kupienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj taaak koniecznie ja też już kolejne perełki mam na oku :-)

      Usuń
  10. My bardzo lubimy serię CzuCzu, zwłaszcza "moje pierwsze puzzle" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo my też mamy Ocean z tych wielkich puzzli - naprawdę świetne są :-) i jakie duże :-))

      Usuń
  11. Zasadzam się na Czu-Czu bo bardzo podobają mi się te gry wszelakie. A koszulki cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zapomnij o puzzlach :-)

      Usuń
    2. tu pisałam o Hicie na jesienne wieczory :-) Moje pierwsze puzzle Czuczu Ocean :)) http://karlitka.blogspot.com/2012/10/puzzle-hit-na-dugie-jesienne-wieczory.html

      Usuń
  12. Hejka, Zapraszam Cię do udziału w ankiecie :)
    http://malinapracowniahandmade.blogspot.com/2013/06/ankieta-jakie-zabawki-z-filcu-dla-dzieci.html
    Chciałbym w kolejnych Candy na moim blogu lepiej trafić w gust Dzieci. Najbliższe rozdanie planuję w wakacje :)
    Pozdrawiam. Malina

    OdpowiedzUsuń
  13. koszulki rewelacyjne a domino musze nabyć mam słabośc do czuczu :0

    OdpowiedzUsuń