Click Me

środa, 26 czerwca 2013

4 Urodziny Gabi

Patrząc na tą naszą gwiazdę, nie mogę uwierzyć jak ten czas goni ....
4 lata... taaaak dzisiaj kończy 4 lata :-) 
wooow
kiedy to zleciało ???
kiedy Ona tak urosła ???

Dobrze pamiętam dzień kiedy robiłam test ... naszą wielką radość.
Pamiętam chwile, kiedy szłam do bratowej podekscytowana po badaniach HCG ... tego dnia wstałam o piątej i czekałam jak na szpilkach aż otworzą laboratorium ;-)
Pamiętam jak wszyscy mówili, że to będzie chłopak ;-).
W głębi duszy czułam, że jednak będzie upragniona córka. Zawsze jako pierwszą chciałam mieć córkę.
W 31 tygodniu ciąży, łaskawie Gabi się ujawniła dodam, że było to 3 badanie usg 4D, taka z niej była wstydziocha :-)))Oczywiście pierwsze co zrobiłam, to dziewczyńskie zakupy ;-)

Doskonale pamiętam chwilę, kiedy po raz pierwszy ją ujrzałam, te łzy i emocje!! Po czterach latach nawet mi łzy staja w oczach ;-)

takie robocze ale jedno z moich ulubionych :-)))
Uwielbiałam polować na jej uśmiechy przez sen. Żeby nie było owieczka dalej z nami jest i służy dzielnie.

Rozkoszny bobas, któremu uśmiech nie schodził z ust, radosne gaworzenie :-)  Nie nie pamiętam tych kolek, wstawania co 1,5h w nocy przez 5 miesięcy na karmienie ;-) ,  nie pamiętam ;-)




Nauka chodzenia ....

Na scenie 
Zawsze z ochroną ;-)
Córeczka Tatusia
 I tak rosła sobie moja Gwiazda :-)

Kochana pomocnica
Wulkan energii
Kaskader

hmmm dziś to już Pannica??? Lalki barbie ba ostatnio Monster High ....
Nie no dobra, Kucyki od dawna są na czasie i chyba na razie zostaną na pierwszym miejscu ale jakieś przebłyski Monsterów się zaczynają ...

Ma swoje zdanie, w co się ubrać, jakie buty do tego. Jak się uczesać ... nie ma to tamto ;-)

I te humory ojjjj, tak .... mama czasami wychodzi z siebie ale po kimś to musi mieć. Nie oszukujmy się... noooo .... co tak patrzycie na mnie ??? może Tatę mam na myśli, co ???

Jedno jest pewne ... Kochamy ją tak mocno, że nie ma słów by to opisać :-)



Córeczko nasza kochana,
Życzymy Ci uśmiechu na każdy dzień!
Co rozświetli każdy mrok!
Wykorzystaj każdą chwilę swojego życia!
Wyjdź na przeciw światu i uśmiechnij się do niego!


33 komentarze:

  1. Gabi jest prześliczna!
    Wszystkiego najcudowniejszego dla Gabi i rodziców! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia, szczescia i usmiechu na kazdy dzien dla Gabusi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:)
    Cudna Dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Gabrysiu, szczęścia, miłości i pomyślności.

    P.S. Tak się składa, że i ja doskonale pamiętam dzień urodzin Gabi i te jej gęste i czarniutkie włosinki (nie mogłam się nadziwić i napatrzeć).

    Pozdrowionka i buziaki dla Gabrysi.
    Ania Michalczyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat Piękna Damo :)

    ostatnie zdjęcie jest booskie! 100% panienki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Gabi! :)
    Stu powodów dziennie do uśmiechy i niech Twoje życie będzie beztroskie i pełne miłości.
    Ale ten czas leci, ja nie wiem kiedy u Miśka dwa lata minęły. Dzieciaki się strasznie szybko starzeją ;) Dobrze, że my w miejscu stoimy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Księżniczko rośnij zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gabi Kochana! Wszystkiego najlepszego! Samej radości w życiu! Szok, że z takiej kruszynki wyrosła taka piękna panienka :D buziaki od ciotki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego Mała Damo:) Piękne wspomnienia od maleńkości:) Śliczna ta Wasza córcia i taka wesoła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słoneczka, kolorowych wróżek i uśmiechów dla Gabrysi. Piękna Czterolatka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo miłości do dziecka opisać słowami się nie da, to się czuje każdą komórką! To zdjęcie zaraz po porodzie jest takie słodziachne :) Reszta oczywiście też fajna! Sto lat Gabrysiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Panienka Ci urosła :)

    Wszystkiego naaaajlepsiejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna dziewuszka i od pierwszych chwil bardzo do starszej siebie podobna :). Zwłaszcza na fotce z owieczką :)
    Najlepszego Gabusiu! 100u lat z tym diablikiem w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna Gabi!! Sto lat Królewno, niech każdy dzień będzie piękniejszy od poprzedniego!!

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat Gabrysiu, niech się spełniają Twoje marzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż wspaniałych życzeń :-)
    Wszystkie przeczytane Gabi :-))
    wielkie DZIĘKUJĘ w jej IMIENIU :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się wzruszyłam...Wszystkiego co najpiękniejsze Gabrysiu, idź przez życie z radością w sercu, uśmiechem na twarzy oraz prawdziwymi Przyjaciółmi u boku=] Sto lat Gwiazdeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nic się nie zmieniła i zmieniła się bardzo :) najlepsze życzenia dla Niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję Wam wspaniałej córci, a Tobie Maleńka życzę dużo radości każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Gabrysiu - życzenia szczęścia, miłości, uśmiechu i spełnienia marzeń. I lalek i zabawek i książek :) Samych cudowności życzymy - ja, Andrzej, Krzyś (pewnie nie pamiętasz Krzysia, ale mama Ci pokaże na zdjęciu) i Marianka :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Samych najpiękniejszych chwil dla Gabi!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego Gabrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego!!! Cudna czarnulka się urodziła <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznotko nasza, rośnij zdrowo i nadal z takich pięknym uśmiechem !
    A pociechy rodzicom życzyć chyba nie muszę, bo macie z niej ogromną pociechę !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego dla Gabi! :*

    OdpowiedzUsuń