Click Me

wtorek, 4 czerwca 2013

Gabi w Radiu

Byliście kiedyś w Radiu ???

Nie ??

Ja w sumie też nie ;-) No dobra 2 razy odbierałam nagrodę ;-)

Gabi, już parę razy była w Radiu.

Ostatnio razem z przedszkolem pojechała do Radia, poznać pracę dziennikarza radiowego ale nie tylko!!!.

Dzieciaki zwiedziły rozgłośnię, zaśpiewały dwie piosenki a capella i pozdrowiły swoich bliskich :-)

Nie mogę się doczekać nagrania :-)



To wielkie przeżycie dla takich małych smerfów :-)

Faaaajne takie wycieczki.
Ja do dziś pamiętam moją wycieczkę do telewizji ;-)

20 komentarzy:

  1. Wow! Wspaniała przygoda dla Gabi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie nie zaprosili, szkoda ;)

    Gratuluję oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogli dopuścić się takiego przeoczenia :-))

      Usuń
  3. wow, ale super :D
    a co to za radio? będzie transmisja online? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radio Lublin :-))) mam nadzieję że nagranie uda mi się zdobyć ;-)

      Usuń
  4. warto zobaczyć radio do kuchni
    dla dzieci to rzeczywiście frajda

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! też bym chciała do radia:)

    Raz byłam w radio ale tak się zestresowałam że zapomniałam języka w gębie

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Jestem ciekawa, jak Gabi brzmiała ;) Jak tylko będziesz miała linkę do audycji to daj znać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę. To musiała być przygoda!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za młodu byłam na nagraniu tik-taka, ależ to były emocje!
    Kiedy już wydobędziesz cenne nagranie koniecznie daj posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za moich czas;) nie organizowano takich fajnych wycieczek, opublikuj koniecznie nagranie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurka a ja ani w radiu ani w telewizji nie byłam :ppp Super zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest taka wycieczka, na pewno dla dzieciaków to mega przeżycie. A dla rodziców potem fajna pamiątka ;)

    Nawiasem mówiąc, teraz to przedszkola mają dla dzieci atrakcje, w naszych czasach to tylko plac zabaw był :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w radiu nie byłam, a TV pamiętam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zazdroszczę !
    Jakie to musi być przeżycie dla dziecka !

    OdpowiedzUsuń