Click Me

niedziela, 23 czerwca 2013

Dzień OJCA

Tata ...
Kim jest Tata ??
Wg definicji to rodzic wychowujący dziecko ...
Wg mnie to ktoś więcej. To osoba na, którą zawsze możesz liczyć, która zawsze Cię wysłucha, przytuli i obroni. Nie ważne ile masz lat. To osoba, która żyje także w Twoich wspomnieniach, na samą myśl się uśmiechasz :-)
Mam wielkie szczęście, że mam Tatę lepszego od He-Man'a. Jak byłam mała, oglądałam taką bajkę He-man. Facet niczego sobie, z nadprzyrodzoną siłą ale i tak chodziłam i mówiłam, że mój Tata to jest lepszy od tego superbohatera ;-)
Minęło tyle lat a dalej nic się nie zmieniło!!

Kocham Cię Tato :-)




*******

Gabrysia i Norbert w tajemnicy, o dziwo nic się nie wydało przygotowali, prezent dla swojego TATY :-)
Sama jestem ciekawa jego reakcji :-)

Miło mi patrzeć na relacje Szanownego Pana Taty i Dzieciaków :-)
Nie mogłoby być lepiej :-)

Tata nauczy, Tata naprawi, Tata przytuli, poniesie jak nóżki bolą, nauczy jeździć na rowerze, poczyta bajkę, odpędzi wszystkie smutki.

Z Tatą można poszaleć :-)

Gabi z Tatą na koncercie

6 komentarzy: