Click Me

piątek, 5 września 2014

Blogowe Piękno Mam w Lublinie

Gdzie jestem jak mnie nie ma ?? 

Obecnie jestem już w Lublinie - jutro 6 września - ważny dzień :-)) 
Przed nami Blogowe Piękno Mam - Pierwsze spotkanie blogów parentingowych w Lublinie :-)) 
Dzień pełen ciekawych wykładów i wspaniałe towarzystwo :-) 
Ależ emocje!
Mam nadzieję, że wszystkie uczestniczki dotrą :-) 

Już dziś u mnie zagoszczą Agata z Cztery A oraz Żanetka Znaczki jak Robaczki :-)
JUPI JUPI 

Nie powiem mam mega stresa :-))
To pierwsze takie spotkanie jakie organizujemy z Klaudią


Trzymajcie kciuki!!!


Dodatkowo tego dnia w Gali (czyli w miejscu naszego spotkania) 
będą odbywać się Targi Świadomi Rodzice :-)) 


Podczas targów rodzice będą mieli możliwość:

- uzyskać rzetelne informacje o produktach dostępnych na rynku,
- skorzystać z konsultacji z ekspertami z zakresu zdrowia, bezpieczeństwa, edukacji i wychowania,
- wziąć udział w warsztatach i seminariach,
- wymienić się doświadczeniami z blogerami parentingowymi,
- na dzieci czeka mnóstwo atrakcji z animatorami.

Będzie można poznać także: 

- producentów artykułów dla dzieci,
- produktów typu hand made,
- usług zajęć dodatkowych dla dzieci i młodzieży,
- specjalistów: lekarzy, dietetyków, fizjoterapeutów, położnych, psychologów.


6 komentarzy:

  1. Super :) udanego spotkania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się na pewno uda, udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się bardzo ciekawie.Udanego spotkanka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wielkim wrażeniem. Naprawdę postarałyšcie się kobitki. Impreza z rozmachem! Życzę super soboty!

    OdpowiedzUsuń
  5. You will acquire a above penis aback you're
    aroused. And be just as firm with your touch as she finds pleasurable.
    It increases the sexual performance along with increasing the
    size of the penis in just a few months.

    Here is my weblog: male enhancement pills with yohimbe for sale

    OdpowiedzUsuń