środa, 19 lutego 2014

YO! I idziesz kolorowo przez świat !!

Za to lubię markę YO!!
Za te barwy i za różnorodność wzorów!
Chyba każda mama zna tę markę bo widać ją w prawie każdym sklepie, przyciąga wzrok i zachwyca ekspozją koloru. To nie tylko rajstopki i skarpetki ale i bielizna -majteczki, bodziaczki, czapki, rękawiczki, golfiki, ciapki - baletki różnego rodzaju.
Firma Scorpio Poland gości na naszym rynku już prawie 20 lat i opiera się na opiniach najlepszych ekspertów - dzieci!!



W ramach naszej współpracy, Gabi z Norbem dostali paczuchę.
Ile było radości :-))

Gabrysia zachwycona rajstopkami z aplikacjami- dżetami. Wiadomo w tym wieku, fajne jest wszystko to co się świeci, co jest haftowane i co jest związane z księżniczkami i baletem ;-) 

Gabrysiowa część paczki zawierała rajstopki, skarpeteczki z koroneczką, idealne na lato do sukienki. Letnią czapeczkę, szeroką opaskę (w której chyba ja się najbardziej zakochałam) oraz ciapki baletki - ciut jeszcze za duże ale Gabi rośnie w tempie ekspresowym, szybko dorośnie ;-)


Wybór rajstop u YO jest ogromy:
- pończoszki, gładkie i ze wzorkiem
- bawełniane (w różniastych kolorach i wzorach)
- ażurowe
- żakardowe 
-z żakardowym wzorem
- antypoślizgowe
- do raczkowania z takimi nakolannikami - fajna sprawa :-))
- rajstopki ze spódniczką- Hicior wg Gabi i mnie
- frotte - nasz hit zimowy :-)

Przyznam Wam się szczerze że do momentu otrzymania paczki nie wiedziałam, że YO ma też czapki i opaski, zawsze byłam przekonana że mają tylko rajstopki i skarpetki ;-)

Dlaczego zachwyciła mnie opaska ?? W zeszłym roku takiej szukałam i nigdzie nie mogłam dostać. Jest szeroka i podwójna idealnie osłania uszka także przy ciepłym wiosennym dniu nawet wietrznym można już ją założyć. Do tego te śliczne hafciki.





Gabrysi także spodobała się letnia czapeczka z daszkiem, lekka, przewiewna z daszkiem, z tyłu jest wszyta gumeczka i dodatkowo można regulować obwód wiązaniem kokardy. Uroczy jest taki dziewczęcy kaszkiecik :-))


W nowościach na 2014 już wypatrzyłam perełkę której będę szukać - ten kapelusik biały w czerwone kropeczki z czerwonym kwiatkiem - no cudo :-))

 albo taki kapelusik :-)))


Norbert dostał, także fajniutki zestaw.


Skarpetki w tym jedne puchate takie cieplejsze (uwielbiam je!). Zawsze na zimę dzieciakom takie kupuję nawet do chodzenia po domu, gdyż podłoga niestety jest strasznie zimna .... a nie zawsze dzieci chcą chodzić w ciapach !! Dodatkowo trzy-pak slipków bawełnianych (milusie w dotyku) i kalesony - ale nie lubię tego słowa, wolę używać wyrażenia getry :-))

W paczce znalazły się też dwie czapuchy chłopięce, jedna na wiosnę druga na lato!!


Ta wiosenna jest śliiiczniusia i jeszcze Norbertowi tak ładnie w niebieskim :-))



 Letniej czapki nie chciał zdejmować :-)) i musiałam mu dłuuugo tłumaczyć ze jeszcze za zimno na takie czapki ;-)


Zainteresował mnie też model z uszkami na wietrzną wiosnę. Norbert niestety ma delikatne uszy i wiosną czy jesienią zwracam dużą uwagę na to by uszka miał zakryte!


A na lato obowiązkowo czapka z osłonką na kark :-)) na plażę IDEAŁ!!


Podobają mi się też kaszkiety ;-) ale Szanowny Pan Tata raczej by mnie wydziedziczył ;-)



Męskie getry to świetny wynalazek. Dla przedszkolaka to ideał!!
Dlaczego ???
Rajstopki zazwyczaj mają wzór tylko tak do końca nóżek albo do bioderek a przy takich getrach mamy wzór od dołu do samej góry zazwyczaj jeszcze na pupie jest jakaś fajna aplikacja ;-) Oczywiście są też getry gładkie lub z małą aplikacją na dole czy na kolanku - wzorów jest dużo!
Getry mają ściągacze na dole a na górze szerszy ściągacz by nie ugniatać brzuszka.
Gdy jest jeszcze zimno, takie getry zakładamy pod spodenki a w przedszkolu zdejmujemy spodnie i maluch może ganiać w takich getrach, swobodnie i wygodnie! To mój HIT dla przedszkolaka :-)) praktykujemy od dawna :-))

 Taka mała zeberka :D


 Produkty YO to dobra jakość za super cenę!!!

Z produktów YO mogę Wam jeszcze z czystym sumieniem polecić:

- skarpetki z całą silikonową podeszwą - są pomocne, gdy maluch zaczyna uczyć się chodzić!!

- rajstopki frotte - cudowne zimą, gdy jest zimno a one takie cieplusie.

- rajstopki ze spódniczką - Gabrysia je uwielbia :-)) i ile mniej problemu z dobraniem spódniczki ;-) 
Gdy Gabi była mniejsza hurtowo zamawiałyśmy takie rajstopki z koleżanką :-)) Najbardziej podobały mi się te wzory gdzie jeszcze na stópce był zarys ala pantofelka :-)) rozkoszne :-))


Już w przyszłym tygodniu 27 lutego rozpoczynają się Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka “Czas Dziecka” w Kielcach - tam też zaprezentuje się marka YO z najnowszą kolekcją swoich produktów. Bardzo żałuję, ze mam tak daleko .... gdyby ktoś chciał się wybrać szczegóły pod zdjęciem:


Najnowszą kolekcję możecie zobaczyć w katalogu 2014 - można wypatrzeć istne perełki.

Zapraszam Was na fanpage do YOCLUB   ,
gdzie są wszelkie informacje o nowościach i różne konkursy i można wygrać fajniusie nagrody.



15 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam tą markę i często kupuje właśnie legginsy. Jedyny niewypał z tej firmy to takie nakolanniki do raczkowania - bardzo uciskały nóżki, nikomu tego nie polecam. Poza tym super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie takie coś kupiłam i leży w szufladzie ani razu nie użyte;/

      Usuń
  2. Ja w sumie nigdy nie zwracałam uwagę na markę rajstopek czy getrów dla dzieci, ale wychodzi an to, że kilka par takowych ciuszków też mamy tej firmy:) Jednak dla dziewczynek mają większy wybór, a ja mam chłopców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla chłopaków wszędzie jest mniej wszystkiego ;-) Ale to jak z ciuchami dla dorosłych dział męski zawsze jest .... mniejszy ;-)

      Usuń
  3. Nie znałam tej marki, ale czapki widzę, że mają boskie! Taki kaszkiet na lato by się przydal Mańce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc a raczej pisząc pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale może dlatego że nie jestem jeszcze na tym etapie..
    Śliczne są te produkty, kolor wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne rzeczy! śliczne czapeczki i rajstopki:)
    Twoim szkrabom do twarzy w tych czapeczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciła mnie opaska (pamiętam poszukiwania szerokiej zasłaniającej całe uszka) i letnia czapeczka dla Gabrysi a z ciuchów Norba getry i jesienna czapka z nausznikami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapki i opaski dla dziewczynek są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszym momencie pomyślałam,że nie znam tej firmy, ale jak zobaczyłam zdjęcia to okazało się,że znam i nawet coś tam z niej mam.
    Te rajstopki ze spódniczką są super, chcieliśmy kupić chrześnicy,ale w koncu w ręce wpadło nam coś innego.
    Nie wiedzialam,że są skarpetki z całą silikonową powierzchnią-koniecznie muszę kupić, bo mój synek akurat zaczyna naukę chodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. znamy, uwielbiamy i prawie zawsze wybór pada właśnie na YO!:) rajstopki ze spódniczką super rozwiązanie bo strasznie nie lubię jak Zula biega w samych rajtuzach, getry dla chłopaka odkryliśmy już dawno i Miki je uwielbia (dla mnie chłopak w rajstopkach to jakoś tak nie bardzo) czapeczki też znamy:) a opaski i kapelusze będziemy dopiero odkrywać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaraz tam wydziedziczył... wymeldował zwyczajnie :D kaszkieciki są... eeee... jakoś tak mi się ze spodniami rurkami kojarzą obecnie... no chyba że z marynarką klasyczną dwurzędową i butami do gajera typu "lakierki". ale do tego etapu młodego to jeszcze chwila

    OdpowiedzUsuń