Click Me

czwartek, 15 maja 2014

Kroplą deszczu

Nie wiem jak u Was ale u nas pada .... i to od tygodnia ... zimno.... szaro.... buro ....
Nie mam nic do deszczu, jest bardzo potrzebny .... oszczędzam na podlewaniu ogródka... ale ... może jakaś przerwa ??? Taka dłuższa niż 30 minut ??

dzisiaj jeszcze zimno i wietrznie brrrrrr... ja protestuję!! Pragnę słońca!! Muszę naładować akumulatorki!!!

Plusem jest to, że mogłam chwycić za szkiełko do zdjęć makro :-) zeszłoroczny prezent od Szanownego Pana Męża :-)) DZIEKUJĘ :* jeszcze raaaaz (trzepoczę rzęskami :-)) )
Dopiero się uczę ale .... podoba mi się :-)










kropelki deszczu na malutkiej marchewce :-) 

 Moja mini sałatka :-)

Mokry dmuchawiec :-)))


Dostojne irysy zaczynają pokazywać kolory :-)



Czarne chmury nadchodzą!!! 


Plum plum plum ....





 Chwilami mieliśmy jeziorko pod domem :-)))


A tu mało zawału nie dostałam jak Gwiazdka na parapet skoczyła ... ;-)
Żeby nie było wyszła na spacer już po deszczu ;-)



Patrząc na prognozy pogody to przyszły tydzień zapowiada się PROMIENNIE :-) i CIEPŁO !!!


31 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia brzydka pogoda jak chyba wszędzie, więc miłego wieczoru pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-)) Tobie życzę miłego dnia i słoneczka!!

      Usuń
  2. piękne zdjęcia:) a pogoda mnie dobija...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!! Też już mam dość deszczu .... Dla mnie najbardziej odpowiednią porą na deszcz jest ... noc ;-)

      Usuń
  3. u nas też leje nieustannie :/
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję , że to już końcówka takiej pogody ...

      Usuń
  4. Ale mam fajną wnuczkę wszechstronna mama i dobra fotografka. Dalej tak Koka trzeba brać z życia wszystko i umieć cieszyć się z życia widzieć piękno w deszczowej pogodzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam szanowną Babcię :*
      Babcia wie że ja to raczej z tych optymistycznych duszyczek hehehe, trzeba zawsze szukać plusów :-))

      Usuń
  5. piękne :) a to z pojedynczą kroplą mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba ;-) normalnie dumna jestem z siebie :-))

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia :) U nas jest podbnie pada, pada i jeszcze raz pada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w nocy to jakieś oberwanie chmury było .... ściana deszczu teraz też leje ....

      Usuń
  7. Jakbyś znalazła tego, któremu trzeba zapłacić, żeby przestało padać, to ja się dorzucę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za to co się dzieje za oknem ..... Ale w razie czego dam znać ;-)

      Usuń
  8. Super fotki Karolinko! Pamiętem jeszcze te "mrozowe" piękne :) sienio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :*
      te mrozowe to w większości telefonem robiłam :-)))) na taki marznący deszcz to strasz aparatu wyciągać :D

      Usuń
  9. Zdjęcia super! Jakim obiektywem robiłaś zdjęcia? Ja mam standard 18-55, więc pewnie za lichy i nie nadaje się do makro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki mam obiektyw to nie wiem ;-) chyba standard ... ale mam taką specjalną nakładkę "szkiełko" do zdjęć makro - będę w domu to dokładniej odpowiem na to pytanie ;-)

      Usuń
    2. Dzięki :)
      Pozdrawiam

      Tutuszka :)

      Usuń
  10. pięknie Karlitko uchwyciłaś ten deszczyk.. U mnie też kapu kapu kapu... kapie wciąz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Pani Fotograf <3 Ja też chcę takie piękne zdjęcia, jak kicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie ten Twój deszcz, ale jedynie na zdjęciu:);-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także bardziej lubię słoneczko i ciepełko :-))

      Usuń
  13. Jakbyś nie napisała że się uczysz, to bym pomyślała, że jesteś zawodowym fotografem :) Zdjęcia makro naprawdę super :) A ja na pogodę nie narzekam. Może nie ma upałów, ale deszczu też nie ma za dużo, więc jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas deszczu przez ostatnie 1,5 tygodnia było bardzo dużo... moja sałata w ogródku była całkiem pod wodą ;-)

      Dziękuję za miłe słowa co do zdjęć :*

      Usuń
  14. przynajmniej na zdjęciach ten paskudny deszcz wygląda imponująco ;)

    OdpowiedzUsuń