wtorek, 27 maja 2014

Blogowe Wow fotorelacja cz.1

W miniony weekend przeżyłyśmy z Gabi wspaniałą przygodę, za wszystkim stało Blogowe Wow w Bydgoszczy, zorganizowane przez dwie siostry Paulinę i Martynę - wielkie brawa za organizację spotkania - dziękujemy.

W zasadzie zaczynam ciut od środka, gdyż nasza przygoda zaczęła się podróżą pociągiem prawie 500 km w jedną stronę ale o tym później.

Na pierwszą relację zasługuje spotkanie - Blogowe Wow i wspaniałe kobiety, blogerki, mamy, które poznałam tego dnia.

Już w pociągu miałam okazję poznać bliżej jedną z uczestniczek Blogowego Wow - Klaudię z Dziecinnej Rewolucji :-) Kochana dziękuję Ci za wspaniałe towarzystwo !! Na trasie do pociągu wsiadły jeszcze Asia (Matka M&M), Bożenka (Mamą po raz trzeci) i Sabina vel Śnieżka (Projekt Londyn) oraz Kasia (Czym zająć Malucha). Ze względu na ścisk nie miałyśmy możliwości przejść do przedziału dziewczyn ale na koniec drogi dziewczyny będąc bardzo dzielne przyszły do nas :-)))

Na peronie czekała na nas Paulina by czuwać nad naszą drogą na imprezę :-) Nie ma to jak wesoły tramwaj :-))

Po dotarciu do hotelu Hotelu Park Bydgoszcz  przywitała nas Martyna i naszym oczom ukazały się okazałe paczki od sponsorów WOW, o ich zawartości troszkę później :-)




Stół z fantami loterii również prezentował się sycie.



Blogerek przybywało, nowe twarze, znane blogi.... WOW i tylko jedno popołudnie na rozmowy!!
I nie zdążyłam się nagadać!!!! Przynajmniej nie ze wszystkimi.





Bożenka przybyła z darami :-) piękne kokardki zrobiły furorę!!!



Wronek z okazji urodzin przybyła z pomponowymi upominkami :-)))






Gdy przyszła pora obiadu lekko zawiodła mnie obsługa i jej podejście do gości. Ja rozumiem, że Pani kelnerka mogła mieć zły dzień ale żeby rzucać talerzami po stole i strzelać fochy? I tak się odnosić do uczestników spotkania? Dodatkowo zamawiałam naleśnikową porcję dla dzieci a dostałam porcję normalną a logiczne, że dziecko takiej porcji nie zje (odpowiedzi, którą usłyszałam od Pani wydającej posiłki nie skomentuję) ...  zaraz będzie, że się czepiam i będzie afera ;-) 

Za to samo jedzonko ogólnie pyyyycha :-)

Gabi wie co dobre :-))
Gabrielka zachwycona, poznała wiele nowych koleżanek i kolegów.
Jako, iż klimat spotkania był magiczny, wybrałyśmy kreację przygotowaną przez Tutuszkę - zjawiskowe spódnice dla małych i dużych  :-) Czyż nie wygląda jak mała księżniczka - taaak, wiem jestem mało obiektywna ;-)



Dzieciaki bawiły się świetnie! Dzięki czemu mamy mogły sobie pogadać :-) Punkt zabaw dla dzieciaków w hotelu bardzo fajny, no i basen z kulkami ;-)


Gdzie jest Gabi ??? Tylko tutuszka daje znać, że tam jest gdzieś moja córa ;-) 

Nie ma to jak nowe koleżanki ;-)


Nie wiem skąd te dzieciaki mają tyle energii ;-)




Góra - dół, góra - dół i tak tysiąc razy ;-) ale kusiła je sala przygotowywana na wesele ;-) Gabi i Dorotka to nawet doczekały się Pary Młodej, złożyły życzenia i mają pamiątkową fotkę ;-) Próbowały się nawet wbić na tańce heheh ;-)

W opiece nad dzieciakami podczas spotkania pomogli także Tatusiowie i mimo, że animatorka nawaliła i się nie pojawiła to Gosia ( porady-mamy.pl) wzięła sprawy w swoje ręce i zmieniła się w najlepszą na świecie animatorkę. Dzieciaki jak zaczarowane bawiły się pod jej okiem :-)






Gocha wielki szacun i ciasto marchewkowe w Twoim wykonaniu miodzio - zaraz idę przepisu szukać :-)) i na weekendzie zrobię!

Na Blogowym Wow odbyła się też loteria charytatywna na rzecz chorych dzieciaków... zebrana została ładna sumka, co bardzo mnie ciszy :-) a jakie były fajne fanty :-)))) A jaka była zabawa przy losowaniu :-))







Co wylosowaliśmy .... to może w następnym poście :-)))

Kolejny etap to wykłady.
I powiem Wam, że tu mnie zaskoczyła Pani położna ze Szkoły Rodzenia Vita, spodziewałam się wykładu o małych dzidziolach... porodzie itd a tu super wykład o wpływie mowy i czytania do brzucha i dziecka w różnym okresie wieku - fajna sprawa. Bardzo miło się słuchało!


Następnie wystąpiła Klaudia (Dziecinna Rewolucja) z inicjatywą akcji, która jest bardzo istotna i potrzebna bo źle się dzieje wśród młodzieży w obecnych czasach.


Kolejną blogerką, która zaszczyciła nas mega fajnym wykładem była Wiola Galla (Mama Bloguje) tyle przydatnych informacji i bardzo fajna prezentacja, jeszcze tylko takie zajęcia praktyczne i byłby ideał ;-)
To kiedy spotkanie z laptopami ?? ;-)



Zobaczcie jaka zasłuchana publika



Dziewczyny dzięki za tak duży wkład w Blogowe Wow!! 


Czas mijał bardzo szybko .... zdecydowanie za krótkie takie spotkanie :-)))
Zdjęcia mówią same za siebie :-))) było faaaajnie. Poznałam wiele ciekawych osób, spędziłam bardzo miło czas, mogłabym gadać i gadać ... a w rodzince z Farmy Żony się zakochałam!! Ja chcę JESZCZE RAZ!!!!

Przyłączam się do podziękowań dla Pani fotograf Wegner-Keiling Photography - dzięki niej mamy fantastyczne zdjęcia :-)) i niezapomnianą pamiątkę :-)


Żałuję, że jakoś tak wszystkie dziewczyny się nie znalazły na zdjęciu ... 
Trzeba następnym razem krzyczeć przez mikrofon że fota grupowa ;-)


Jak to się teraz pisze ?? XOXO ;-)


Zdjęcia w powyższym poście oznaczone znaczkiem Blogowego Wow są autorstwa Wegner-Keiling Photography.

Lokal opuściłyśmy o 19stej, Gabi była padnięta i prawie usnęła w taksówce ... co działo się w niedzielę?? 

Już niedługo ;-) 

Było pięknie także zapraszam :-) bo będzie dużo zdjęć!!!


32 komentarze:

  1. <3 wspaniale spędziłam z Wami czas:) Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z Tobą również!!
      "Ciociu to kiedy ze mną porysujesz?? " ;-)

      Usuń
  2. kurcze spotkanie na wypasie :) widać, że organizacja na najwyższym poziomie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziewczyny włożyły bardzo wiele wysiłku w organizację :-)

      Usuń
  3. Same uśmiechnięte buzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle kobiet w jednym pomieszczeniu i wszystkie uśmiechnięte ;-) Cud ;-)

      Usuń
  4. Bardzo żałuję, że nie mogłam być z Wami :( może następnym razem los nie spłata mi już żadnego figla ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że WOW się podobało <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej kolejna której zazdroszcze pobytu do niedzieli! my z Laura dosc szybko uciekliismy, ale padnieta byla na maksa! Ale tez nadrobimy nastepnym razem :) Koniecznie! A spodniczka na modelce prezentuje sie znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkanie rzeczywiście udane :) Miło było poznać, a w niedzielę się działo, oj działo ;) Miałam super zdjęcie naszych maluchów w kulkach, ale "błąd karty" i grrr.... Ci nie podeślę, więc dziękuję za Twoje. Do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  8. To było zdecydowanie udane spotkanie :) Czekam kolejnego wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w październiku nas nie będzie ...

      Usuń
  9. Ale sympatycznie :)
    A Gabi królewna jak malowana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie zauważyłam u siebie jakichś dziwnych odzywek ze strony obsługi. Lepiej dla nich, bo potrafię sprowadzać na ziemię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że impreza była bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o Ty niedobra babo , już tęsknie :)

    się wzruszyłam przez Ciebie <3

    PS: buziaki dla Gabi od dziewczynek :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Widać z nich, że zabawa była przednia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia świetne, opis super tylko pozazdrościć takiego wyjazdu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy za przyjazd, a Gabi wygląda, jak prawdziwa księżniczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nam też się podbało. Dorotka wieczorem pytała:"A mogę już z Gabrysią iść na to wesele, bo mamy zaproszenie!" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale to wszystko wygląda i bardzo żałuję, że ze względu na datę nie mogłam dojechać, i że się nie poznałyśmy. Może następnym razem przyjedziecie na spotkanie do Olsztyna? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że spotkanie zaplanowane w najmniejszym szczególe. Fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale duzo zdjęć u Ciebie. Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz cudowną córeczkę. Strasznie podoba mi się jej tutu. Muszę mojej Nadzi fundnąć taką kieckę.
    Miło było Cię poznać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie było :) w październiku będzie zapewne jeszcze lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gabi wyglądała mega ślicznie
    Moja kolorystyka ubioru
    Miło było
    Do następnego

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudnie , wszyscy pięknie wyglądacie i wiesz co jeszcze jest wzruszające że "blogowe" maluchy mogą się integrować i nawiązywać znajomości:) Kolejne pokolenie :) A Gabi księżniczka !! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowne spotkanie, zazdroszczę. Pozytywnie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. było miło to fakt :) też żałuję, że nie udało się tak pogadać duuuużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obfita fotorelacja! Wreszcie znalazłam wyraźną grupówkę ruleziar :)

    OdpowiedzUsuń