Click Me

piątek, 18 marca 2011

Gabi potrafi

Każdy kto ma dziecko wie, że nadchodzi taki monet, gdzie naprawdę nie można stracić Go z oczu. Fakt, dzieci zawsze trzeba mieć na oku, ale w sumie jak jeszcze nie raczkują to wiadomo, że jak posadzi się na kocu to same nie uciekną, co najwyżej z pomocą. Gdy dziecko zaczyna raczkować myślisz sobie … niech już zacznie chodzić – BŁĄD, wtedy to dopiero trzeba mieć dookoła głowy ;-). Później następuje era wspinaczek na meble. U nas zaczęło się od kanap i foteli i w sumie miałam nadzieję, że na tym się skończy. Swoja drogą Gabi chyba za dużo czasu spędza z kotem ;-)


Człowiek uczy się całe życie ;-) Teraz wiem, że jak Gabi znika mi z oczu, to coś kombinuje a najczęściej wykorzystuje do tego czas karmień Norberta. Normalnie inteligentna bestia nam się trafiła.
Dodatkowo trzeba wziąć pod uwagę, że zawsze jeśli kładziemy coś w zasięgu reki dziecka np. krem, to możemy być pewni w 110%, że zaraz zostanie on wykorzystany. Bo przecież nie ma nic fajniejszego niż zabawa różnymi konsystencjami ;-)
Efekt uzyskany na dołączonym filmie był wynikiem 10 minutowej przekąski Norberta. Jak weszłam do pokoju, długo zbierałam szczękę z podłogi, dlatego film nakręciłam telefonem, żeby małej nie zostawiać samej w sytuacji, w której ją zastałam. Szybko jednak musiałam zakończyć nagrywanie bo ledwo powstrzymywałam się od śmiechu, nie chciałam by Gabi widziała, że mnie rozbawiła ta sytuacja bo przecież TAK ROBIĆ NIE WOLNO!!




Niestety nie mam programu do przekręcania obrazu dlatego film jest w poziomie ;-)

3 komentarze:

  1. O mamo!!!!;-)))))))
    Ach ta mała Gabi....a jaką słodką minkę zrobiła;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaja... fajna ta Wasza Gabrysia!!!! :-)

    ja nie zapomnę jak moje zrobiły sobie na balkonie błotko w moich pomidorach w donicach i bawili się w ogrodników... ależ byłam wściekła :-) później też się z tego śmiałam ale jak zobaczyłam umorusane dzieci po czubki nosów w błocie to uwierzcie mi, do śmiechu mi nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż Madzia dzieci maja takie pomysły które dorosłemu nawet nie przyjdą do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń