Click Me

sobota, 23 kwietnia 2011

Kartki Wielkanocne

W tym roku zdecydowanie za późno zabrałam się za kartki Wielkanocne …. ale zganiam to troszkę na cudną pogodę, której przecież nie mogę marnować i w zasadzie od rana do popołudnia jesteśmy na dworze ;) a czasem wychodzimy jeszcze popołudniu po spaniu.

W internecie znalazłam kilka fajnych pomysłów, które wcieliłam w życie :-) wybrałam się do sklepu nakupiłam różnych rzeczy typu bibuła, papier kolorowy, filc samoprzylepny ;-) , kolorowy brystol. Gabi aż się oczka zaświeciły gdy zobaczyła te rzeczy ;-) nie obyło się bez bitwy na bibułę ;-) Norbertowi też się oberwało ;-)

Małej do gustu bardzo przypadły kartki z KOKO czyli z kurczakiem ;-) ale przyklejanie kwiatuszków, trawki, oczek, płatków kosmetycznych sprawiało jej wiele, wiele radości :-) a przecież to najważniejsze :-) Atmosfera Świąt jest i ważnym elementem :-) teraz chyba na każde święta będziemy tworzyć domowe kartki :-) z roku na rok będzie nam łatwiej bo Gabi będzie tworzyć doroślejsze kompozycje :-). Oto kilka naszych kartek :-)



Czas Wielkanocy to czas radości :-)

Niech Wam jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje,
mały kurczaczek spełni marzenia,
wiary, radości, miłości, spełnienia.

Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych, pełnych wiary,nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!
 życzy
Karla z rodzinką 

*** 




3 komentarze: