Click Me

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Nesvita - śniadanie z owsianką

Udało nam się załapać na pyszną kampanię Nesvity :-)

Przyszła do nas paczka pełna pysznych smaków :-)






Nesvita jest mi bardzo dobrze znana, dlatego bardzo ucieszyłam się z tej kampanii :-) 

Powiem Wam, że jako dziecko nie znosiłam owsianki ;-) 
Ogólnie nie znosiłam nic na mleku ...
Później standardem były zwykłe śniadaniowe płatki - ale nie owsiane ;-) 

Chyba nikomu nie muszę mówić, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia!!!
Powinniśmy zjeść coś pełnowartościowego, co dostarczy nam energii.
A Nesvita proponuje nam szybka wersję śniadania :-)

Owiesianka to samo zdrowie.
Pośród zbóż właśnie owies posiada najwięcej składników odżywczych i wzmacniających.

Nie brońmy się przed nią ;-) 

 


3 komentarze:

  1. mnie znów nie wybrali :( a czapka ma być bardziej na zimę czy wiosnę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne są te saszetki do zalewania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja też się nie załapałam na kampanię Nesvity, bo owsianka od niedawna (właściwie od czasu ciąży) jest moim ulubionym daniem śniadaniowym i nie tylko (na kolacje też potrafię zjeść coś podobnego):)

    OdpowiedzUsuń