Click Me

środa, 21 grudnia 2011

Pierniczkowo

Wczoraj miał być dzień pierniczkowy ale z dwójką brzdąców .... oj .... ciężko ;-) Właściwe pieczenie zaczęło się wieczorem ale dzięki temu ciasto miało czas odpocząć.
W tym roku skorzystałam z przepisu z portalu kotlet.tv - przyznam się, że ostatnio dość często tam zaglądam ;-) , mają ciekawe przepisy.

To moje pierwsze pierniczki takie na miodzie :-)
Przepisik znajdziecie tutaj Najlepsze pierniczki

Robi się je bardzo prosto :-) tylko trzeba mieć czas by zagnieść ciasto :-) ja to robiłam na raty ;-)

Gabi dzielnie mi pomagała i dzisiaj od rana też chciała robić ciasteczka ;-)




Pięknie wyrosły :-) 




Niestety baterie mi padły w aparacie i mam tylko taką foteczkę ;-) ale spokojnie będziemy zdobić, to porobię więcej zdjęć.



Dodatkowo w dzieciaczkowym pokoju pojawiły się lampki :-) gwiazdeczki. Co prawda nie takie jak chciałam bo chciałam takie z ciepłym jasnym światłem :-) ale nie mogłam się oprzeć :-)
U nas w domu w każdym oknie były lampki :-) Uwielbiałam spać przy ich blasku.
Dzieciakom także lampki przypadły do gustu. Zawisły nad nowym zwierzyńcem - który zagościł na ścianie kilka dni temu ;-)



A tu znienawidzony renifer... nie wiem dlaczego ale moje dzieciaki go nie lubią. Reniferka kupiliśmy na pierwsze Święta po ślubie. Urzekł nas i wyglądem i tym jak śpiewa i tańczy.

11 komentarzy:

  1. :D I jak tu nie uwielbić grudnia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Zezulla Grudzień ma coś w sobie :-) Uwielbiam święta, uwielbiam ten nastrój, uwielbiam światełka w oknach, przybrane ogrody :-)

    @ Aga fakt wesoło :-) dzieciaki teraz weszły w bardzo fajny okres :-) chociaż trzeba mieć oczy dookoła głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej u mnie 3 konkursy specjalnie na gwiazdkę, wpadaj do mnie maila zostawić :*** Całuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w tym roku piernikowe klimaty zaczęły sie trochę wcześniej! To będą nasze ostatnie święta w tym domu, bo niestety musimy przeprowadzić się do innego miasta i obecnie oglądamy mieszkania kraków rynek pierwotny , więc dzieciaki postanowiły przedłużyć ostatnie święta we Wrocławiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń