Click Me

poniedziałek, 6 października 2014

Planeta Odkrywców - podróże w zasięgu ręki

Kto powiedział, że podróży nie da się przeżyć w domu ??

Za sprawą "Blogowego Piękna Mam" trafiła w nasze łapki fantastyczna paczuszka.

Planeta Odkrywców to projekt dla młodych podróżników, szukających wrażeń.
Kto jest najlepszym odkrywcą?? Kto pragnie poznać wszelkie tajniki świata????

DZIECI!!!

Celem projektu jest inspirowanie dzieci do poznawania innych krajów i kultur w zabawny i interesujący sposób. Od razu pomyślałam, że będzie to fajny dodatek do drugiej edycji Dziecka na Warsztat :-)

Tajemnicza paczka pełna pieczątek.
Gabi z Norbem uwielbiają podróże nie tylko te wyjazdowe ale i domowe palcem po mapie czy po globusie. Zwłaszcza Norbert zapałał wielkim uczuciem do map!

Jakiś czas temu jak byliśmy w Biedronce Norb leci i krzyczy

- Mamo! Mamo! Kup mi książkę! Spodziewałam się jakiejś dziecięcej książki a On dźwiga atlas świata - Szok - i mi tłumaczy - Mamo! Tu są mamy! Dużo map! Tu jest cały świat!


Nie ukrywam, że jedna paczka zawsze stanowi problem ale ustaliliśmy, że wszystko co w środku jest wspólne :-)

Co skrywał nasz pakiet startowy Planety Odkrywców ??







Duża mapa świata, pakiet łamigłówek, kartka oraz list od bohaterów naszej podróży, kryształ górski, paszport odkrywcy - komplet naklejek.

Z paszportem miałam problem.
Dopadło mnie pytanie od Gabi.
Na początku ustaliliśmy, że wszystko jest wspólne.

Kiedy pokazałam dzieciakom paszport Gabi zapytała czy paszport może być wspólny dla dwóch osób. Oczywiście od razu powiedziałam, że paszport musi mieć każdy swój ale to jest taki paszport magiczny dla rodzeństwa - cóż musiałam improwizować ;-)

Mapa - zrobiła chyba największe wrażenie :-))
Norbert od razu poszedł po globus - sprawdzał czy wszystko jest tak samo :-)




List od Zuzi i Kubusia znam na pamięć, gdyż dzieciaki kazały sobie go czytać 1000 razy ;-)



Kryształ górski został przebadany dokładnie - wszystkimi zmysłami ;-)


Kuferek niestety też jest jeden i są dyżury kto kiedy zabiera go do przedszkola czy w podróż do Babci :-)



Kuferek w podróży do Babci :-)) Idealne miejsce na dodatkowe książki czy kredki i kolorowanki :-))



Co miesiąc Zuzia, Kuba i Cudaczek zabierają dzieci w egzotyczną podróż po niezwykłych krajach, rozwijając ich wyobraźnie i chęć poznawania świata. Sama jestem ciekawa kolejnych przesyłek :-) Zwłaszcza, że mogą nam pomóc w projekcie "Dziecko na Warsztat" :-))

Jeśli macie ochotę zapraszam na fanpage Planety Odkrywców :-))


5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się takie zabawy. Zbieram doświadczenia i jak dzieci podrosną będę praktykować. Świetny pomysł z tym kuferkiem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa :) nauka przez zabawę to najlepsza opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pakiet :) mamy teraz prenumeratę jedną i na drugą nie dam rady już, ale korci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne dla Kacpra, nie słyszałam o czymś takim:)

    OdpowiedzUsuń