Click Me

czwartek, 2 października 2014

Uczestnicy projektu Dziecko na Warsztar edycja 2

Uwielbiam projekty blogowe!!! 

Dlaczego ?? 

To proste - są wielką inspiracją!! 

Jeśli szukacie pomysłu co zrobić z dzieckiem? 
Jak spędzić czas albo jak zająć szkraby gdy pogoda nie zachęca do spacerów czy zabaw to takie warsztaty nie raz ratują nas od zwariowania - to skarbnica wiedzy dla MAM!! 

Nic dziwnego, ze do drugiej edycji projektu zgłosiło się dwa razy więcej blogów!

Wielki szcun dla organizatorek za taki pomysł i tak wielki wkład pracy!!!

Jesteśmy już po pierwszym Lokalnym warsztacie - gdzie każda z uczestniczek  pokazała nam kawałek swojego najbliższego otoczenia... opowiedziała legendę .... wykonała ciekawy warsztat z dzieckiem :-))
Kilka warsztatów sprawiło, że musiałam sobie zapisać pomysły by koniecznie zrobić coś podobnego w domu z dzieciakami!
Dziewczyny kawał dobrej roboty!! Tyle kreatywnych pomysłów!
Jestem z Was dumna!! Mamuśki górą!!!

Co jest najcenniejsze w tych warsztatach ??
Spędzamy kreatywnie czas z dziećmi !!
nikt nie jest w stanie nam tego odebrać!!
Takie chwile są bezcenne!!

Poniżej znajdziecie mapkę blogów biorących udział w drugiej edycji Dziecko na Warsztat. 

Wystarczy kliknąć na logo danego bloga i zostaniemy przeniesieni do wszystkich postów napisanych w ramach tego projektu przez autora bloga :-) 

Kolejny warsztat 27 października :-)) 

POLSKA Temat przewodni znana / wybitna osoba :-)) 

Gabi sama już wybrała  taką osobę :-)




3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. U nas jak tylko przeczytałam na głos warsztaty to Gabi od razu krzyknęła Kto ma być na warsztacie tylko hmmm to nie takie proste :-))

      Usuń
  2. u mnie Józek od razu powiedział: "Mieszko I" rozbawił mnie tym, ale...kto wie - może o nim będzie ten warsztat. Czekam już na następne wpisy!

    OdpowiedzUsuń